- Szczegóły
-
Kategoria: Odbiór mieszkania
Przeprowadzenie odbioru technicznego jest ostatnim etapem przed wizytą u notariusza i przeniesieniem własności mieszkania . To właśnie podczas odbioru mieszkania od dewelopera mamy okazję wychwycić wszelkie niedociągnięcia i uchronić się przed poprawkami na własny koszt lub żmudnym ubieganiem się o usunięcie usterek w ramach gwarancji i rękojmi w późniejszych terminach. Sprawdzenie mieszkania z pomocą fachowca ma zatem niebagatelne znaczenie i przekłada się na oszczędność czasu, nerwów i pieniędzy kupującego.
Odbiór mieszkania trwa średnio ok. 1,5 godziny– w zależności od powierzchni i stanu technicznego mieszkania – czas ten może się skrócić lub wydłużyć. Wszystkie czynności przeprowadzamy w oparciu o polskie normy, warunki techniczne oraz dostarczoną przez Państwa dokumentację. Kontrola obejmuje pomiar powierzchni, sprawdzenie jakości użytych materiałów, sprawdzenie wykonania i jakości tynków, posadzek i powłok malarskich, ocenę jakości i osadzenia stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów i progów, sprawdzenie grzejników, instalacji elektrycznych, sanitarnych i wentylacyjnych, przegląd jakościowy i techniczny balkonów, piwnic i miejsc parkingowych. Na zakończenie wskazujemy i omawiamy usterki w obecności dewelopera, oraz przekazujemy Państwu nasz protokół zawierający wykryte nieprawidłowości.
Odbiór przeprowadzam osobiście wraz z osobą towarzyszącą. Posiadamy wszystkie potrzebne narzędzia, między innymi dalmierz laserowy do precyzyjnego pomiaru powierzchni, anemometr do pomiaru wydajności wentylacji, wilgotnościomierz do oceny poziomu wilgotności posadzek i tynków. Usługę tę oferujemy na terenie Słupska i okolic.
Zlecenie przeprowadzenia odbioru mieszkania od dewelopera.
Po potwierdzeniu dostępności i rezerwacji terminu prosimy o przesłanie na e-mail adresu, rzutów, opisu technicznego mieszkania (znajdują się one w załączniku do umowy), ewentualnych zmian aranżacyjnych ustalonych z deweloperem oraz numeru telefonu. Jeśli nie mają Państwo skanu lub wersji elektronicznej, prosimy o zabranie dokumentów na odbiór. Warto pamiętać o zabraniu całej umowy – w trakcie odbioru może się przydać w rozwiązaniu kwestii spornych dotyczących sposobu obliczania powierzchni czy też standardu wykonania.
Po usunięciu usterek wykazanych podczas pierwszego odbioru deweloper wyznacza kolejny termin. Zwykle nasza pomoc nie jest już potrzebna – wystarczy sprawdzić , czy usterki zawarte w protokole zostały usunięte. Jeśli jednak nie czują się Państwo na siłach, bądź mają wątpliwości, czy deweloper podszedł poważnie do sprawy, chętnie pomożemy w ponownym odbiorze.